חנות

עולמות התוכן

כלים ומחשבונים

אודות

יצירת קשר

הסיפור של אלטמן הוא סיפור על חיבור בין אנשים

חיבור בין משפחה של רוקחים למשפחה שהאמינה בכוחו של מזון מהטבע.
רוקחים שהכינו, לפי ידע שעבר במשפחה, תרופות לחורף,
ואנשי התזונה הטבעית, שידעו שהאומגה 3 בשמן הדגים תשמור על הלב שלנו.
החיבור בינהם יצר חברה אחת, עם רצון משותף לעשות טוב – חברת אלטמן.
מאז, כבר שנים רבות, א.נשים עובדים יחד כדי להביא אליכם את המגוון העשיר ביותר של ויטמינים, מינרלים, פורמולות יחודיות, צמחי מרפא ודרמוקוסמטיקה –  רק מוצרים שאנחנו מאמינים בהם, בלי להתפשר.

מחלקת המחקר והפיתוח שלנו יוצרת פורמולות מתקדמות, תוך בחירה קפדנית של חומרי גלם מהטובים בעולם.
אנחנו בוחרים רק את היצרנים המובילים והמתמחים ביותר, וכל מוצר עובר תהליך ייצור מבוקר ובדיקות איכות מקיפות.
הצוות המקצועי שלנו עובד בשיתוף פעולה מתמיד עם רופאים, מנגיש מידע מחקרי מהימן, וזוכה להערכה רבה.
ובמחלקת הייעוץ והשירות נמצאות נשות מקצוע מנוסות – דיאטניות, תזונאיות ונטורופתיות – המעניקות ייעוץ מקצועי ואישי.

הרצון לעשות טוב הוא המורשת שלנו.  לספק את תוספי התזונה הטובים ביותר זו המחויבות שלנו.

מקצועיות

רק מוצרים שאנחנו מאמינים בהם בלי להתפשר

אמון ואמינות

אנחנו יודעים שאתם סומכים עלינו

חיבור בין אנשים

כל מוצר עם השם אלטמן הוא התחייבות שלנו אליכם

לעשות טוב

לעשות את הדבר הנכון עבור כולם

מחקר ופיתוח – להגיע למוצר הטוב ביותר

אנחנו מתחילים בסקירה מקיפה של מגמות גלובליות בתחום הבריאות והתזונה, מקשיבים לצרכנים שלנו ומזהים צרכים וחוסרים. לאחר מכן מתבצע תהליך מעמיק של זיהוי או הרכבת הפורמולה האופטימלית, תוך בחירת הרכיבים האיכותיים ביותר שנחקרו. תהליך זה כולל בחינה מדוקדקת של האינטראקציות בין הרכיבים השונים כדי להשיג את התועלת המרבית, עד שאנחנו מגיעים למוצר הטוב ביותר.

לחפש ולבחור רק את היצרנים המתמחים

תהליך הייצור מתחיל באיתור היצרנים הטובים בעולם בכל תחום. תהליך הפיתוח נמשך עם היצרן, כדי להתאים את המוצר להגדרות מחלקת המחקר והפיתוח. הספקים נבדקים במגוון פרמטרים הכוללים תהליכים, רגולציות, בטיחות, מכונות וקווי ייצור. ההובלה מנוטרת באופן רציף, בטמפרטורה מבוקרת מהמפעל ועד אלינו, תוך הקפדה על בקרת איכות בכל שלב.

לבדוק, לבדוק, ואז לבדוק שוב

בדיקות האיכות שלנו מקיפות ומחמירות. כל מוצר עובר ניתוח רכיבים וסקירה רגולטורית מקיפה. הבדיקות מתבצעות במעבדות חיצוניות מובילות בארץ ובחו"ל, וכוללות בדיקות תכולה, מיקרוביולוגיה, ערכים תזונתיים ועוד. גם חומרי האריזה נבדקים, ועשרות נקודות בקרה לאורך תהליך האריזה מבטיחות שאליכם יגיעו המוצרים האיכותיים ביותר.

ייעוץ מקצועי ואישי

כשחסר לכם מידע, כשלא ברור מה צריך לעשות ומהו המוצר הנכון – הדיאטניות, תזונאיות ונטורופתיות שלנו יענו על כל שאלה בנושאי תוספי תזונה, תזונה בכלל ואורח חיים בריא. אנחנו כאן כדי לתת את הייעוץ המקצועי ביותר, כזה שיתאים בדיוק לך.

הסיפור של אלטמן

  • 1941

    משפחת אלטמן פותחת בית מרקחת צנוע בלב תל אביב הקטנה. מה שמתחיל כעסק משפחתי קטן, עתיד לצמוח במהירות, יחד עם העיר והמדינה

  • 1969

    בתל אביב של סוף שנות השישים, משפחת טוקר מחליטה לפתוח את "בית הדיאטה" – בית הטבע הראשון שלה

  • שנות ה-70

    בית המרקחת של אלטמן הופך למוסד תל אביבי של ממש. כולם באים להתייעץ עם דני אלטמן, הרוקח המיתולוגי, ולקבל מוצרים שרוקחים שם לפי ידע שעבר במשפחה.

    באותו זמן, בית הטבע של משפחת טוקר הופך למקום מפגש לצמחונים וטבעונים, שם אפשר למצוא מוצרים שלא היו מוכרים בארץ – כמו חומץ תפוחים, תמציות שום ופריכיות אורז.

  • שנות ה-80

    משפחת אלטמן מקימה את "אלטמן רוקחות טבעית" ומייבאת לארץ תרופות הומאופתיות ותוספי תזונה מגרמניה ושוויץ.

    בבית הטבע מזהים את הפוטנציאל הטמון באומגה 3 משמן דגים – ומייבאים לראשונה לארץ את התוסף שעתיד לחולל מהפיכה – "אלספה".

  • שנות ה-90

    חברת אלטמן מפתחת מוצר חדש – פרופולנטום פלוס לכסניות לגרון, מסדרת פרוטק. מי לא זוכר את "אל תשכח לקחת פרוטק מותק"? ובמקביל, מפתחת מערך שיווק מקצועי ויוצרת קשרים מקצועיים עם רופאים.ות ורוקחים.ות ומפתחים מערך שיווקי חדש.

    באותו זמן מוקמת חברת "טעם טבע", המתמקדת בתוספי תזונה, ויוצרת את המותג "נוטרי-לייף" הכולל סדרת מוצרים המיועדים לפתרון בעיות בריאות שונות, בינהם מגה גלופלקס – "כי לגוף אין חלקי חילוף"…

  • תחילת שנות ה-2000

    סדרת מוצרי פרוטק כובשת את המדינה וחברת אלטמן, ומגוון מוצריה, הופכים לשם דבר בבתי המרקחת

    בחברת טעם טבע עובדים כבר 100 א.נשים, המייבאים ומפיצים לכל המדינה תוספי תזונה ומוצרים טבעיים

  • 2005
    מהלך היסטורי בחיי החברה

    חברת מוצרי מעברות רוכשת את שתי החברות המובילות, אלטמן וטעם טבע, וממזגת אותן לכוח אחד משמעותי בעולם תוספי התזונה והמוצרים הטבעיים: טעם טבע אלטמן

  • 2006-2009
    האיחוד מצליח וצומח

    המוצרים של שתי החברות, מגה גלופלקס ואלספה של טעם טבע, ופרוטק של אלטמן, מגיעים לכל הפארמים, בתי הטבע ובתי המרקחת, ונותנים מענה לקהל גדול של צרכנים

  • 2009
    אלטמן מותג על

    עם מותגים חזקים ומוצרים איכותיים ומובילים כמו אלספה, מגה גלופלקס, רוטס HR ויומי, החברה מחליטה להפוך את השם "אלטמן" למותג-על, שיוביל את שוק תוספי התזונה בישראל.

  • 2010-2020
    עשור של הצלחה

    חברת אלטמן ממשיכה לגדול בזכות המקצועיות, המומחיות וההבנה של הצרכנים ומוציאה מוצרים חדשניים כמו ברזל comfort וקולגן. אלטמן ידועה כחברה אמינה ומקצועית, ורוקחים, דיאטנים, נטורופתים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות רואים בה מקור למידע ושותפה.

  • 2020-2024

    אלטמן צומחת בעקביות וכיום היא החברה הגדולה ביותר בשוק תוספי התזונה בישראל. החברה ממשיכה להביא את הרכיבים והפורמולות המתקדמות ביותר ולהוביל את השיח המדעי. ברור ש-אלטמן!

ברור ששווה להצטרף למועדון של אלטמן!

המינון המושלם של הטבות, מידע ומבצעים שעושים טוב לגוף

לפרטים והצטרפות